donderdag 9 mei 2013

Zoals beloofd de volgende naaisels...

Dit is een kleedje van een patroon uit Ottobre 3/2011 gemaakt uit een stofje dat slechts €2,5 per meter koste!! Jaja, je leest het goed, €2,5 per meter!! Super hé? Het lag bij de 'soldekes' bij 'Artevelde' op de vrijdagsmarkt te Gent, je weet wel, in de winkel de trapjes naar beneden waar alle stofjes aan €2,5 zijn. Daar heb ik echt al mooie stofjes tussen gevonden, waaronder deze...

Maar genoeg over de stof...

Het voorpand heb ik in 2 delen geknipt om er een gele paspel te kunnen tussenzetten en onderaan heb ik het afgewerkt met biais. De zakjes opzij heb ik vervangen door één zakje in het midden, twee gele knoopjes op de schouders en ik vond het resultaat geslaagd!!

Ze heeft er voorbije winter veel genieten van gehad, aangezien het een iets dikkere stof is.




De knopen, paspel en biais komen van bij 'Vermiljoen'. Altijd leuk om daar eens binnen te gaan.




En later kwam de lenteversie....

P.S.: haar schoentjes hebben hun kleur afgegeven op haar kousjes... nee, ze zijn echt niet zo vuil!!

Groetjes,
Sofie

1 opmerking:

  1. Prachtig gemaakt, staat haar schattig!
    En als je niets geschreven had over de schoentjes was het mij niet opgevallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.