zaterdag 4 januari 2014

Een nieuw jaar, een nieuw begin...

Eerst en vooral wil ik iedereen in blogland een fantastisch 2014 wensen met creatieve uitspattingen!!

En ons Zoë doet dat ook!!



Daarnaast schrijf ik dat 2014 ook een nieuw begin is en dat bedoel ik letterlijk want...
...GEEF ZOË MAAR EEN DIKKE KUS WANT IN APRIL WORDT ZE GROTE ZUS!!!

In april 2014 verwachten wij ons tweede kindje, een broertje voor Zoë!!

Voilà, meer hoef ik zeker niet uit te leggen waarom er de voorbije maanden zo weinig berichten verschenen op ons blog. De vermoeidheid en de misselijkheid hebben mij de voorbije maanden even op non-actief gezet op creatief vlak. Maar het eindejaar bracht deadlines en de energie kwam stilletjes aan terug dus werden er enkele stoere jongenszakjes gemaakt.

Er waren twee neefjes die een hoes nodig hadden voor hun tablet of speelcomputer. De testversie zagen jullie al eerder hier. En nu was het voor het echt.

Eentje voor Kobe die gek is van alles wat snel en gevaarlijk is:




 Eentje voor Arne die gek is op treinen:




Bij deze kwam op het laatste moment de velcro niet overeen toen ik de hoes sloot. Dus een tweede velcro eronder was de oplossing.

Het derde zakje was voor Kenzo, eentje om zijn puzzelstukjes in te steken:



En daarmee toen ik jullie de eerste cadeautjes die met nieuwjaar werden afgegeven.
De andere zijn voor de volgende keer.

Buitenstoffen: allemaal online besteld bij ModeS4u
Voering: Stoffen van Leuven
Patroon hoes tablet: online gevonden en verkregen van zie vorig bericht
Patroon tas Kenzo: SVDHZ

Groetjes,
Sofie

5 opmerkingen:

  1. Wat een fijn nieuws! Proficiat! Hier ook een tweede boeleke op komst...voor deze winter nog.
    Groetjes en hopelijk verdwijnen vermoeidheid en misselijkheid snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je zwangerschap! En wat een leuke stoere cadeautjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat met dat kleine ventje in je buik!! Ik ken dat, non-actief wegens zwangerschapskwaaltjes! Blij dat je er door heen bent en weer kunt naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!! Wat leuk, een tweede boeleke op komst :-)
    En de tablethoezen zijn heel mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.