maandag 17 maart 2014

Nog eens een berichtje...



Enkele weken geleden moest Zoë haar toiletgerief (tandenborstel, zeep, handdoekje, ...) meenemen naar school. Oké, geen probleem, maar niet in een plastiek zakje hé!! Ah nee, dat kan met wat meer stijl ;-)
Eerlijk een toilettas had Zoë niet, dus de laatste avond begon ik in allerijl aan één.

Volgens het patroon van de laptoptas uit het boek 'Stof-voor-durf-het-zelvers' maakte ik het volgende. Het enige dat ik heb aangepast is de bodem, twee hoekjes naar binnen gebracht, zodat deze mooi bleef staan.


Nog een kleine boodschap vanbinnen... op een zalig stofje.






Ik geef toe dat er nadien niet veel meer van onder de machine is gekomen, maar we zijn ermee bezig... de ondertussen 35,5 weken zwangerschap hebben hier veel mee te maken. (lees: moe, weinig energie, een bijna-3-jarige met teveel energie en zo rond als een olifant!!).

Maar toch alvast een voorsmaakje van het volgende bericht. Dit ligt hier ondertussen al twee weken te wachten op nog twee knopen... shame on me. (Deze week maak ik er tijd voor)


Tot de volgende!!


Binnen- en buitenstof: markt Brussel-Zuid op zondag
Rits: Veritas
Label: Action

2 opmerkingen:

  1. vrolijke toilettas! en de preview ziet er ook geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke toilettas. Je dochter was er duidelijk tevreden mee.

    Creatieve groetjes van het Veritas team

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.