zondag 4 mei 2014

Louisa Dress = verliefd

De eerste Louisa Dress van de vele die gaan volgen, dat ben ik hier al zeker!
Het eerste patroon van Compagnie M., de eerste van de vele die zullen volgen, dat ben ik ook al zeker!

Een zalig kleedje als Zoë het aan heeft en een zalig patroontje met een duidelijke uitleg in de werkbeschrijving. Instant love dus!



Zoë is fan van de grote zak!



Op volgende foto is duidelijk te zien dat ze veel plezier had tijdens het nemen van de foto's!!



En nog een detailfoto..


Morgen gaan we de 'Mara Blouse' van Compagnie M. knippen om dan 's avonds mee te nemen naar de naaiavond in Herzele. Ik kijk er al naar uit!!

Stof met bloemetjes: Stoffen van Leuven
Voering: katoentje gerecupereerd uit een oude gordijn
Knopen, blinde rits en paspel: Veritas

Groeten uit Zottegem..
Sofie

7 opmerkingen:

  1. love it all! het patroontje, de kleurtjes en dat snoetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een guitige lach zeg! Zo stralen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooie, en die foto's, ze vind het leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer leuk kleedje!

    Creatieve groetjes van het Veritas team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet je nog, onlangs of al een hele tijd terug wonnen jullie bij mij de flock! Ik stelde maar uit en uit en vergat... SHAME ON ME ;-) Maar kijk ze liggen hier klaar! Ja, niet één bambi maar twee! :-) Maar nu vind ik het adres niet meer terug :( Stuur je me een mailtje naar Liesellove1@gmail.com met het adres? En alvast sorry dat je zoooo lang moest wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo een tof kleedje, en wat schoon krullen heeft ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.