vrijdag 14 november 2014

Kraamcadeau met snorren.

Op een babyborrel kun je niet zonder lege handen komen, ook al heb je al eerder een cadeau gegeven...allé, dat vind ik toch (verbeter me als ik fout ben). En daarnaast is de gelukkige 1 van mijn beste vriendinnen. Zo iemand waarmee je je altijd een kriek kan lachen, maar waar je ook gerust een traan kan wegpinken of waarmee je gewoon eens in de drank kan vliegen zonder dat er een speciale gelegenheid voor hoeft te zijn... Yep, een BFF. Haha, nooit gedacht dat ik deze afkorting ooit ging gebruiken. Ik voel me direct weer een tiener...haha

Dus enkele dagen voor de babyborrel schoten we in gang en gingen we luid aan het vloeken terwijl we in onszelf dachten...waarom ben ik er in godsnaam niet eerder aan begonnen!! 
Maar, het is op tijd afgeraakt (een uur voor we vertrokken) en de BFF leek content!

Dus, lieve Victor, ik hoop dat je jouw cadeautje leuk vindt, ook zonder je naam op ;-) 
Want ja, dat was de bedoeling, overal zijn naam nog opzetten, maar tijdsgebrek en luiheid om enkele keren de naam uit te knippen hebben ervoor gezorgd dat het een naamloos cadeautje werd..

En dan nu picture-time. Eerst van het kraamcadeau en dan van mijn twee kids. Want ergens was dit blog ook om enkele herinneringen bij te houden. Om altijd en overal naar mijn kids te kunnen kijken om een glimlach op mijn gezicht te toveren. 





Van de mand ben ik niet zo tevreden. Ik vind ze niet stevig genoeg en onderaan is ze niet super gelukt...



Een knisperdoekje waar alle babytjes gek op zijn. 






En dan de overvloed aan foto's van de kids, in de vroege ochtend, in pyjama en niet opgepoetste snoeten. :-)





Deze is zo typisch alledaags. Zoë die een echt meisje meisje is en Liam die alles wil ontdekken en dan ook alles wil te pakken krijgen. En...hij begint te kruipen of iets wat erop lijkt... Opnieuw een mijlpaal!!

Tot de volgende,
Sofie

13 opmerkingen:

  1. Tof gedaan! Een goedgevulde mand. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt wel heel veel gemaakt zeg! Maar je beste vriendin, dan mag dat hè.
    Heel leuk en mooi allemaal. Ik heb datzelfde stofje laatst ook gebruikt voor een pamperzakje en een slabje, maar de jouwe vind ik mooier, een leukere stoffencombi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh en wat een übercute kids!! Lekkere lachebekken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is iets wat ik ook in gedachten had om te maken voor goede vrienden van ons, die over 2-3 weken moeten bevallen :-) Dus ik kan er beter eens aan beginnen he :-)
    Hoe heb je de mand gemaakt, welk patroon? Heb er hier een van noodlehead liggen (gekochte versie) maar heb voorlopig geen tijd om uit te pluizen hoe dat in elkaar steekt, en deze ziet er niet zo moeilijk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ook de noodlehead liggen, maar zag het niet zetten om de hele beschrijving uit te spuizen.. hihi
      Ik heb deze werkwijze gevolgd: http://mrs-busy.blogspot.be/2011/10/opgeruimd-staat-netjes.html
      Zat vrij vlug in elkaar. Ik zal nog een linkje in het blogje hierboven steken van elk maaksel :-)

      Verwijderen
  5. Mooie cadeautjes! En mooie kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi pakketje! Weer eentje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik deel uw babyborrelmening, al zijn mijn cadeautjes dan wel van een iets ander formaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof pakket! En maak dat jongenshemdje uit Zo Geknipt 2 maar voor je eigen zoontje. Ik maak er binnenkort ook weer één, deze keer voor onze 2de boef die op komst is (bevalling voorzien eind maart). Uiteraard plaats ik ook van dat maakproces een verslagje op mijn blog (dewereldvansazul.blogspot.com), hopelijk met minder hindernissen deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo een mooi cadeau had ik een paar jaar geleden ook wel willen ontvangen. En de Elsa dress is ook supergoed gelukt. Je hebt er alvast een Volger bij. Liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mand, zeg! Ziet er erg mooi uit zo.
    Ik nomineerde je voor een Liebster Award, ik hoop dat je het leuk vindt. Meer info: http://dekawear.blogspot.com/2015/03/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.