zaterdag 28 maart 2015

De Mufko

Het is hier stil, heel stil. Het einde van vorig jaar en in het begin van dit jaar is nog niet echt vruchbaar geweest op naaivlak. Ik steek het op de winter, te weinig zonlicht, de donkere dagen, ...

Er liggen hier twee jurkjes voor Zoë klaar om af te werken, maar daar ontbreekt me nu de zin voor. Het is niet dat ik geen zin heb om te naaien, integendeel, maar een beginnende hernia houdt me nu effen in de greep. Ik probeer zoveel mogelijk te luisteren naar mijn lichaam (en dokter) en dat zegt: rusten!

Maar om het hier toch wat leven in te blazen ga ik proberen om wat reeds gemaakte en niet geblogde naaisels te tonen. :-)

Onlangs gingen we naar een 30ste verjaardag van een vriendin. Zij had graag centjes om er zelf iets mee te kopen en zeg nu eerlijk, wat is er saaier dan een envelop met wat centen afgeven. Inderdaad... niet veel. Daarom naaide ik de Mufko met plooi volgens de duidelijk uitgeschreven handleiding van Khadetjes. Zalig om mee te werken en om te naaien!!

Om het af te maken maakte in nog een minizakje om eventueel wat muntstukken in te steken. De rits maakte het echt af! Deze heb ik besteld op aliexpress en geven iets simpel direct iets extra.

Toen wou ik het nog iets persoonlijker maken, dus zette ik haar naam erop, centje erin en we konden een leuk geschenkje met een centje afgeven. En daarna, genieten van een leuk feestje met familie en vrienden.








Sylvia, nogmaals bedankt voor het leuke feest!!

Groetjes,
Sofie

1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem gauw een kijkje op mijn blog: http://dewereldvansazul.blogspot.nl/2015/04/liebster-award.html
    Succes! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie eerlijke reactie. Het doet ons steeds deugd deze te lezen.